Sprawozdanie z hospitacji zajęć świetlicowych
- Metody oraz formy pracy zostały dostosowane do możliwości uczniów i potrzeb realizacji Celów.SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCH Author: gracz Last modified by: Lesław Czerniak Created Date: 6/24/2020 4:49:00 PM Company: Wydawnictwo FORUM Sp.. Poddębice .. Wszystkie definicje określają hospitację jako obserwację zajęć prowadzonych przez nauczyciela, w celu ich analizy, oceny, sformułowaniu wniosków inspirujących do coraz lepszej pracy.. z o.o. Other titles: SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCHSprawozdanie z pracy świetlicy w Szkole Podstawowej w Złoczewie za II semestr roku szkolnego 2011/2012 Wychowawcami świetlicy w II semestrze roku szkolnego 2011/2012 są mgr Izabela Rybka i mgr Agnieszka Ciołek.. Dzięki temu, że oprócz zajęć z wychowania fizycznego, mogłam prowadzić również świetlicę szkolną, miałam więcej czasu na realizację różnych zadań ruchowych: proste układy taneczne ( typu la-bomba, który pojawił się blogu .Sprawozdanie dyrektora szkoły z nadzoru pedagogicznego - I półrocze roku szkolnego 2019/2020 8 3. o systemie oświaty (j.t.. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Inne zajęcia innowacyjne pozalekcyjne były prowadzone przeze mnie w ramach godzin świetlicowych..
- Cele zajęć zostały zrealizowane w całości.
Powód hospitacji: możliwe opcje: ocena okresowa pracownika (co 4 lata); hospitacja młodszych nauczycieli akademickich (staż pracy do 5 lat) i doktorantów ( co najmniej jeden raz w ciągu rokuHospitacja to bezpośrednia obserwacja realizacji przez nauczyciela zadań statutowych szkoły, w szczególności zajęć prowadzonych z uczniami.. Procedura, tryb, warunki i zasady pilotażowej hospitacji zajęć dydaktycznych Zgodnie z ustaleniami Wydziałowego Zespołu ds. jakości kształcenia, pozytywnieDydaktyka - wzory konspektów i protokołów hospitacji Poniżej możecie Państwo pobrać, w formacie doc., wzory konspektów oraz protokołów pohospitacyjnych do wykorzystania na zajęciach z dydaktyki.Ustawa z dnia 7 września 1991r.. Agnieszka Jaśczak.. Podczas zajęć zastosowane metody pracy uwzględniały aktywność uczniów, a środki dydaktyczne były trafnie dobierane przez nauczycieli.. Zasięg obserwacji: 1.SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH ROK SZKOLNY 2017/2018 Na podstawie przeprowadzonej diagnozy wstępnej oraz obserwacji nauczycieli, uczniowie zostali zakwalifikowani na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne..
Autoanaliza: - Uczniowie zostali zapoznani z tematem oraz z celami zajęć.
Obserwacji podlegać więc mogą takie elementy organizacji zajęć jak: czas planowany, czas wykorzystany już wyłącznie na działania związane z celem zajęć, czas zajęty przez uczniów i czas wykorzystany przez poszczególnych uczniów.Systematycznie gromadziłam dokumentację z realizacji planu rozwoju zawodowego - scenariusze zajęć, karty hospitacji, zaświadczenia, dyplomy i prace dzieci.. z o.o. Other titles: SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZYCHOprócz programowych zajęć świetlicowych uczniowie mieli również czas na swobodne zabawy, zgodnie z ich zainteresowaniami, korzystali z licznych gier i zabawek zgromadzonych w świetlicy.. VIII.SPRAWOZDANIE Z ORGANIZOWANYCH ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH.doc • I semestr.. M.z czynności nauczyciela i czasu wykorzystywanego już przez poszczególnych uczniów.. Z obiadów korzysta 63 uczniów.SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU WF Z KLASĄ 2015/2016.. Świetlica czynna jest codziennie w godzinach od 7.00 do 15.30.. Dzięki temu, że oprócz zajęć z wychowania fizycznego, mogłam prowadzić również świetlicę szkolną, miałam więcej czasu na realizację różnych zadań ruchowych: proste .Sprawozdanie z pracy świetlicy szkolnej w I semestrze roku szkolnego 2019/2020..
Scenariusz zajęć świetlicowych z elementami arteterapii "Mój świat" Lidia Bzdęga.
poz. 2156 oraz z 2016r.. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Rewalidacja .Scenariusze i pomysły do pracy - rozwijanie percepcji słuchowej, usprawnianie percepcji wzrokowej, ćwiczenia motoryki, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i kompetencji społecznych, programy rewalidacji, teoretyczne podstawy rewalidacji.Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015r.. Do świetlicy zapisanych jest z klas I-III 107 uczniów, w tym miejscowych 37, z klas IV - VI 75 uczniów, w tym miejscowych 20.TEMATYKA ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH(1).doc • szkoła podstawowa.. W powyższych zajęciach uczestniczyło troje uczniów z klasy IV-VII.. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31sierpnia 2015 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2015 r., poz. 1270 ) 3.. Wśród różnorodnych form zajęć świetlicowych najbardziej lubianymi przez dzieci były zajęcia o charakterze plastyczno - technicznym oraz zabawy .1 Sprawozdanie z zajęć świetlicowych organizowanych w okresie Ferii zimowych Ferie zimowe to wymarzony czas dla dzieci..
Konspekt zajęć świetlicowych - Baśń 1001 nocy - scenariusz zajęć świetlicowych; Porany krąg / zima.
Zgodnie z § 6 ust.2 pkt 2 Umiejętność prowadzenia zajęć w sposób zapewniający właściwą realizację statutowych zadań szkoły, w której nauczyciel odbywa staż.Termin hospitacji należy uzgodnić z hospitowanym.. Liczba wszystkich dzieci ucz ęszczaj ących na zaj ęcia wyniosła 276 uczniów.Święto Kobiet.. Każdy nauczyciel jest obserwowany podczas swoich zajęć .SPRAWOZDANIE Z ORGANIZOWANYCH ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH II.doc • II semestr.. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Wydział/Instytut .. Hospitacja 1 Załącznik nr 3 do Regulaminu hospitacji zajęć dydaktycznychSPRAWOZDANIE Z PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ ZA ROK 2015/2016 W bie żącym roku szkolnym do świetlicy zapisanych zostało 233 uczniów, w tym : 81 z kl.I, 80 z kl. II, 41 z kl. III, 31 z kl. IV -VI.. Plan nadzoru pedagogicznego w Szkole Podstawowej nr 4 im.. Plan nadzoru pedagogicznego wPrzedszkolu Nr 50 w Rybniku II.. Scenariusz zajęć z dziećmi z głęboką niepełnosprawnością - Dorsalne sz, ż, cz, dżProcedury hospitacyjne: hospitacji diagnozującej podlegają chętni lub wyznaczeni przez dyrektora szkoły nauczyciele i wybrani przez nich uczniowie (klasy); termin, tematykę i narzędzia do procedur hospitacyjnych planuje i opracowuje nauczyciel; hospitacja przebiega w następujących etapach: planowanie, opracowanie narzędzi, rozmowa przedhospitacyjna, hospitacja, rozmowa pohospitacyjna;Celem zajęć świetlicowych jest organizowanie opieki wychowawczej uczniom dojeżdżającym i miejscowym, którzy wyrażają potrzebę pozostania dłużej w szkole ze względu na pracę zawodową rodziców.. Zgodność z planem pracy internatu.. Nauczyciele podczas obserwowanych lekcji wdrażali elementy innowacyjne w pracy z uczniami..
Komentarze
Brak komentarzy.