Sprawozdanie z wycieczki do warszawy

24 kwietnia tego roku nasza klasa wybrała się na wycieczkę do Warszawy.. 13 czerwca 2013 roku uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunkami udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.. Rolę przewodników przejęli tu zwyczajowo uczniowie szkoły.. W pierwszym semestrze zwyczajowo udajemy się do Warszawy.Sprawozdanie z wycieczki do Łodzi.. Po wyjeździe z tej uliczki pojechaliśmy do McDonalda.. Dnia 15 maja 2017 roku wybraliśmy się na dwudniową wycieczkę szkolną do Warszawy.. W wycieczce uczestniczyli uczniowie klas: 8a, 7b, 7a i 6a wraz z opiekunami: p. Justyną Obczyńska, p. Wioletą Matysek, p. Ewą Marchewką i p. Joanną Kawką.2 dzień - po śniadaniu zwiedzanie Warszawy z miejscowym przewodnikiem (w cenie): Belweder, Pomnik Chopina, Łazienki: Pałac Myślewicki w Warszawie lub Pałac na Wyspie w Warszawie, Starówka, czas wolny, Muzeum Powstania Warszawskiego *, Centrum Nauki Kopernik * lub Zamek Królewski w Warszawie.. wraz z opiekunkami p. , udała się na wycieczkę do Łodzi.. wraz z moją klasą wybrałam się w podróż do Warszawy.. 25 maja 2017 | Aktualności.. Byliśmy niewyspani, ale i podekscytowani.. Pogoda nam dopisała.. Wraz z panem Hieronimem Maderem oraz panią Agatą śochowską postanowiliśmy odwiedzić stolicę!dnia 28.05.2009roku pojechałem z klasą na wycieczkę szkolną.o godz 7:00 podjechał autobus ktorym miałem jechać z klasą do warszawy na dwa dni ale przed wyjazdem autobus sprawdzala policja po sprawdzeniu autobusy wyrószył spod szkoły.po 3,5 godzinnej jeżdzie autobusem do jechalismy do warsdzawy pierwsze co to pojechalismy do hotelu .Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy W dniach 28, 29, 30 września br. uczniowie klas 5c, 6c i 6d wraz z wychowawcami: p. Joanną Szumowską, p. Krzysztofem Przybyszewskim oraz p. Beatą Muchą uczestniczyli w wycieczce do Warszawy..

Napisz sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Warszawy.

Oczywiście staliśmy w korku drogowym.. Wideo.. Choć wyjazd odbywał się wcześnie rano, humory dopisywały!Wycieczka wywarła na uczniach olbrzymie wrażenie - powrotowi autokarem do Klików, co rzadko się zdarza, towarzyszyły jedynie ciche rozmowy.. Jechaliśmy koło 1,5 godziny.. Pierwszym punktem wycieczki był spacer po Starym Mieście oraz Krakowskim Przedmieściu.Warszawa da się lubić.. Zbiórkę zorganizowano o godzinie 5.45 przed szkołą.Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Krakowa - wycieczka do Krakowa Na początku kwietnia podczas lekcji wychowawczej rozgorzała dyskusja na temat Krakowa.. Treść.. Grupa liczyła 40 osób: 36 dzieci z klas II-VI oraz cztery nauczycielki.. Okazało się, że większość z nas nie była jeszcze w dawnej stolicy Polski.Sprawozdanie z wycieczki klas IV do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.. Obrazy.. drukuj.. sprawozdanie z wycieczki do Warszawy podróż do Warszawy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie ciekawe miejsca do zwiedzania w Warszawie przewodnik po Warszawie film edukacyjny w 3D Krakowskie Przedmieście w Warszawie przykład sprawozdania napisz sprawozdanie z wycieczki.Sprawozdanie z wycieczki klasowej do Warszawy..

Wcześnie rano, bo o 5.50 .Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy.

W dniach 2-3 czerwca uczniowie klas trzecich oraz drugich Gimnazjum im.. Około godziny 7.40 zebraliśmy się przed szkołą.. Dnia 23 kwietnia bieżącego roku wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy.. W naszej szkole tradycją jest, że trzecie klasy gimnazjalne jadą na dwie wycieczki w ciągu roku szkolnego.. Po kilkugodzinnej podróży wreszcie zobaczyliśmy stolicę.. W ubiegłym tygodniu nasza klasa wybrała się na wycieczkę do Warszawy.. Cały czas trasy wyniósł ok. 4h, czyli dotarliśmy na miejsce o 9:30.. Uczestniczyły w niej klasy szóste i trzecie, kilka osób z piątej, czwartej i drugiej oraz nasi opiekunowie i .Wycieczka do Warszawy, wyjazd z Krakowa, Polska, weekendy, wycieczki objazdowe, Weekendy, wycieczki objazdowe, Tanie Obozy Młodzieżowe i Kolonie Letnie 2019 Bułgaria, Hiszpania, Włochy, Wczasy, Wycieczki Szkolne i Objazdowe - Biuro Podróży Ecotravel Kraków (Nowa Huta).Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy.. Następnego dnia uczniowie napisali sprawozdanie z wycieczki… „16 listopada pojechaliśmy na wycieczkę do Warszawy.. Mnóstwo przygotowań, ustalań, ale jednak się udało!.

Weszliśmy do „Wedla" o 9.30.Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy.

Pod szkołę wróciliśmy o godzinie 20.41.. Głównym celem wyjazdu było pogłębienie dotychczasowej teoretycznej wiedzy historycznej i społecznej gimnazjalistów poprzez bezpośredni kontakt z „żywą historią".Dnia, 25.04.2012r.. Kolejnym punktem wycieczki była wizyta w Mauzoleum Walki i Męczeństwa, dawnej siedzibie Gestapo.. Pojechała na nią cała nasza klasa i kilka osób z .1 SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI: Pomysł wyjazdu narodził się juŝ wiele miesięcy wcześniej.. Dnia 10 września 2009r.odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy.. Wycieczka do Warszawy w atrakcyjnej cenie.. Pan Hubert, pilot wycieczki, który jechał z nami opowiadał nam co możemy zobaczyć za oknami autobusu.Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy.. Więc pan kierowca przy pierwszej lepszej okazji zawrócił a następnie skręcił w polną ulice.. Ojca Ludwika Wrodarczyka w Radzionkowie pojechali na dwudniową wycieczkę edukacyjną do Warszawy.. Wizyta tam pozwoliła nam zobaczyć na żywo i w praktyce poznać wiele zjawisk, o których uczyliśmy się tylko w teorii, m.in. z dziedziny biologii, fizyki, geografii i chemii.O godzinie 15.40 wyjechaliśmy z Warszawy do Częstochowy.. Ruszyliśmy spod kasyna o 7.45.. Spacer ulicami stolicy koncentrował się na miejscach związanych z akcjami Małego Sabotażu.. Sprawdź ofertę i przeżyj wyjątkową przygodę.. Zwiedzały fabrykę czekolady WEDEL i Stadion Narodowy..

Obiadokolacja, nocleg.Napisz sprawozdanie z wycieczki szkolnej do warszawy.

W dniu 24 kwietnia 2013 roku uczniowie klas IV naszej szkoły wraz z wychowawcami: panią Jolą Markuszewską, panią Anią Sawicką i panem Rafałem Pastwą wzięli udział w wyjeździe do Warszawy.Stulecie odzyskania niepodległości nie mogło się obyć bez wycieczki do stolicy Polski, gdzie historia jest obecna w każdym miejscu.. W wycieczce brały udział klasy 3-6 Szkół Podstawowych w Łowczowie i Mesznej Opackiej.. 27 września 2011 roku młodzież z naszego gimnazjum wraz z opiekunami i delegacją z Niemiec, która gościła w naszej szkole, udała się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.. Realia życia pokolenia Alka, Rudego i Zośki w ogarniętej wojną Warszawie młodzież znała do tej pory jedynie z kart powieści Aleksandra Kamińskiego.Drugiego dnia wycieczki wyjechaliśmy z Hotelu o godz. 7:00 i wyruszyliśmy w kierunku Warszawy.Kolejnym punktem naszej wycieczki było Centrum Nauki Kopernik.. Pojechała na nią zdecydowana większość klasy, nasza wychowawczyni oraz Pani od rosyjskiego jako .Zwiedzanie Warszawy rozpoczęto od wizyty w Liceum im.. Byliśmy w : - Salonie Chopina - w kościele chyba św krzyża (kościół jest obok salonu Chopina jak wiecie jaki to mówcie ) - przed Pałacem Prezydenckim - kręgle - ogrody Botaniczne - Biblioteka w której jedliśmy -Centrum Kopernika Pomożecie .. poleca 66 % 411 głosów.. W piątek 21 listopada 2008r.. Pierwszym obiektem do zwiedzań był "Pałac Klutury i Nauki".Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Warszawy - wycieczka do Warszawy.. Zobacz!SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI DO KRAKOWA KWIECIEŃ 2015 W dniach od 20 do 27 kwietnia na wycieczkę szkolną do Krakowa i okolic udało się 22 uczniów SPK Limerick i cztery nauczycielki pełniące funkcje opiekunów.Dnia 31 maja 2019 roku uczniowie przystąpili do współzawodnictwa w konkursie recytatorskim poezji polskiej.. Na wycieczce był z nami przewodnik.. Wyjechaliśmy spod szkoły o godzinie 5:30.. Razem 25 osób : 2 wychowawców, 17 osób z klasy II a, 3 osoby z klasy II c oraz 3 osoby z klasy Ia.. Ta wycieczka bardzo mi się podobała.W listopadzie klasy III a i III b były na wycieczce w Warszawie..